Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Στόχοι

Δεν ξέρω γιατί, αλλά εδώ και χρόνια -νομίζω απ' όταν πήγαινα ακόμα δημοτικό- μου αρέσει να σχεδιάζω λίστες. Έχω γεμίσει λοιπόν σελίδες και σελίδες με διάφορα "Top 10", αστεία, περίεργα, χαζά, γεμάτα προβληματισμό, συγκίνηση, γέλιο ή νοσταλγία.
Μία από τις αγαπημένες μου λίστες είναι αυτή με τους στόχους!
Πάμε, λοιπόν!

*Στόχοι για το νέο εξάμηνο*
1. Να διαβάζω περισσότερο -κλασικά
2. Να πάρω το Proficiency -πολύ το έχω καθυστερήσει
3. Να μαγειρεύω συχνότερα και γενικά να βελτιώσω τη διατροφή μου -γιατί τα σουβλάκια, τα τοστ και οι τυρόπιτες δεν είναι και η καλύτερη επιλογή για μεσημεριανό!
4. Να ξεκινήσω γυμναστήριο -χρόνια το γράφω και το ξαναγράφω στις λίστες μου, με την ελπίδα πως θα δω κάποτε ένα DONE δίπλα του! :Ρ
5. Να αφήσω πίσω -τελείως πίσω, επιτέλους να ξεχάσω- όλα όσα με πληγώνουν, να κάνω μια νέα αρχή
6. Να τα βρω με τον εαυτό μου
7. Να ερωτευτώ

Περιμένω τις δική σας λίστα, με στόχους για το νέο εξάμηνο/ακαδημαϊκό έτος/σχολική χρονιά ή δεν ξέρω τι άλλο!

3 σχόλια:

  1. 1.να χάσω τα κιλά των πανελληνίων.
    2.να ερωτευτώ,αλλά κάποιον...σωστό.
    3.να προσπαθήσω να ξεχάσω αυτούς που με πλήγωσαν,να πατήσω delete
    4.να ελαττώσω λίγο το τσιγάρο(βέβαια δύσκολο στα γιάννενα)
    5.να μην εμπιστεύομαι εύκολα
    6.να μην μείνω αδρανής
    7.να μάθω να ζω με λίγο λιγότερα.

    αυτά νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου εύχομαι να τους πετύχεις τους στόχους σου, θλιμμένη νεράιδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή